2013. július 29., hétfő

Bemutatkozás, vagy valami hasonló

Ahoy!
Diana vagyok, két éve irkálgatok folyamatosan, bár előtte is voltak kisebb-nagyobb (ám főként sikertelen) próbálkozásaim. Eddig főleg Harry Potter fandomban tevékenykedtem, bár ennek így utólag visszanézve nem sok nyoma maradt, ezen kívül volt egy Merlines időszakom is, aztán nemrég átnyargaltam az animék és mangák világába. A nagy kedvencem ezek közül a Hetalia, de lassacskán kezdem felfedezni a többit is.
A Hetaliából számomra a legkedvesebb Kanada (bár ezt a blog címéből talán nem volt nehéz kitalálni :D ), de közel állnak a szívemhez az északiak, Franciaország, Anglia, Amerika... áh, feladom, szinte kivétel nélkül imádom mindegyiküket. :P
Érdemes még tudni rólam, hogy történelemmániás vagyok (jé, vajon hogy kötöttem ki a Hetaliánál? :D ), ráadásul imádom a paródiákat, én magam is szívesen írok ebben a műfajban, igen... hm, érdekes eredménnyel.

Nézzétek el, bemutatkozásban sosem voltam profi, és úgy tűnik, a késő időpont sem épp pozitív irányba lendítette ezt a készségemet.
Hamarosan jövök még, remélhetőleg egy fokkal értelmesebben és valamilyen irománnyal.
Jó éjt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése