2013. augusztus 17., szombat

Egy tévedés is elég



A mai szelektálás során találtam rá erre a régebbi Lucius/Lilymre, és annak ellenére, hogy habcsókosan agnstos és irtó OOC, még mindig jobb, mint a többi próbálkozásom. Frissíteni meg kell, ugyebár. :P
Lucius néhány évvel Lily halála után levelet ír a nőnek, csakhogy később a kandallóba dobja és elégesse. Készült a Malfoy Kihívás Ujjgyakorlat játékára a császárbíbor csipke kulcsra.


A bűbáj lehullott, eljött az igazság pillanata. Tudtam, hogy amint meglátod, ki vagyok, megvetsz majd. Pillanatok alatt megutáltál. Azt hittem, megváltozhatok. Tévedtem.

Elhitettem veled, hogy más vagyok, belebújtam a barátod bőrébe. Hogy mi késztetett erre? Magam sem tudom. Kihívás voltál számomra, meg akartalak szerezni, csak egy alkalomra. Észre sem vettem, már minden percben te járt a fejemben.  Azt hittem, tartozok neked annyival, hogy megtudd az igazat, hogy szeretsz, és képes leszel megbocsátani. Újfent tévedtem.

„You feel that your will starts crashing down
Whenever you're will starts crashing down”1

Hátrébb léptél, a császárbíbor csipke talár egy darabja ott maradt a kezemben. Elmentél, nem érdekelt a magyarázkodásom. Ott hagytál, és magaddal vittél egy részt belőlem is. Soha többé nem akartam érezni, nem akartam, hogy tovább fájjon.
Nem indultam utánad, csak szorongattam a csipkedarabot. Ez az utolsó, ami megmaradt tőled. Azt vártam, hogy te kérj bocsánatot, amiért otthagytál. Ez a pillanat sosem következett be. De hát tévedni emberi dolog, nem?

„Whenever you’re will starts crashing down
That's when you find me.”2

Utána sem tudtalak elfelejteni, mindenkiben téged kerestelek. Így kerültem össze Narcissával is, de a kapcsolatunk nem működött. Sajnos ez a szüleinket cseppet sem érdekelte, a házassági szerződést már nem tudtam felbontani.
Most már tudom, hogy hibát hibára halmoztam. Beálltam halálfalónak, és elvettem Cissyt, csak mert ezt várták el tőlem. Nem volt erőm ellenszegülni, kérlek, bocsáss meg ezért!

„Know that we all fall down
Love til you hate”3

Emlékszel még a mi dalunkra? Neked csak a dallama tetszett, engem viszont a mondandója fogott meg. Még most, ennyi év után is te jutsz róla eszembe. Miért nem hallgattál meg? Igazat mondtam neked, szerettelek, még most is szeretlek.
Végül hozzámentél ahhoz az arrogáns majomhoz, de tudtam, hogy már nem akadályozhatom meg a menyegzőt. Én is hivatalos voltam az esküvőtökre, hisz Cissy lévén a férjed rokona lettem. Ott voltam végig, az utolsó sorból figyeltem, ahogy kimondod az igent. Volt egy pillanat, amikor fel akartam pattanni, de meggondoltam magam. Ha akkor megtettem volna, még te is élnél. Az életem tévedések sorozata.

„Jump til you break
Know that we all fall down”4

Egyetlen pillanaton múlt az egész életünk, egyetlen döntésen. Most már tudom, hogy rosszul döntöttem, de akkor ezt hittem a legjobb megoldásnak. Vajon meddig haragudtál rám?
Tudom, hogy ez a levél sosem fog eljutni hozzád, de úgy éreztem, le kell végre írnom az igazságot, még ha fél perc múlva el is fogom égetni a pergament.
Örökké szeretni foglak, Lily!

Post Scriptum: Még ma is őrzöm azt a csipkedarabot, amit véletlenül leszakítottam a ruhádról. Mindig eszembe jut róla, milyen gyönyörű is voltál azon az estén, és mit szalasztottam el, amikor nem mentem utánad.
Ölel: Lucius

1: „Úgy érzed, kezdesz összeomlani, / Amikor kezdesz összeomlani”
2: „Amikor kezdesz összeomlani, / Akkor találsz rám.”
3: „Tudd, hogy mi mind összeomlunk / Szereted, amíg nem utálod”
4: „Ugrasz, amíg meg nem törsz, / Tudd, hogy mi mind összeomlunk”
Az idézetek a One Republic All fall down című számából származnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése