2013. október 20., vasárnap

Díj 2.0

Kaptam egy díjat Vievintől, nagyon-nagyon köszönöm! ^^

11 dolog rólam, ami abszolút nem érdekelt senkit:
1. A kedvenc színem a kék és a lila, a szobámat is nagyrészt ez a kettő uralja. Nem mintha látszana a könyvektől, olyan, mintha egy mini-könyvtárban laknék.
2. Nincs humorérzékem, maximum valamilyen beteges angol humort tudok produkálni. Úgy éreztem, muszáj szólnom, mielőtt kirakok majd egy viccesnek szánt sztorit.
3. Rettentő babonás vagyok, az íráshoz is rengeteg ihlethozó mütyüröm van. A legfurább talán a Gilbird figurám.
4. Imádom a mondákat és legendákat, a kedvencem a skandináv és a görög mitológia.
5. Nagy Hollywood Hírügynökség rajongó vagyok, a fertőző fajtából.
6. A kedvenc országom Olaszország és Kanada, mindkét helyre nagyon jó lenne eljutni. (Mintha ezt már mondtam volna... Hát, segáz.)
7. Még mindig odavagyok a mesékért, amolyan örök gyerek vagyok.
8. A négy kedvenc hetás párosom a Franada, a FrUk, az UsUk és az UsCan, mind a néggyel be van tervezve pár történet csak ne lennék ilyen lusta.
9. Jelenleg 44 ficötlet kavarog a fejemben, ebből 32 hetás és 12 hosszabb. (Ohtejóég, még mindig kellene kettő...)
10. Imádom a páratlan számokat, főleg a "meseszámokat".
11. Cardtalia-megszállott vagyok.

Kérdések:
1. Te hogyan ülsz a számgép előtt? És mennyit? A lehető legkitekeredettebb pózokban vagyok képes ülni, amúgy hangulattól függ. Az időtartam valahol a rengeteg és a túl sok között van, kivéve, ha valaki megelőz.
2. Toltál már ki valaha bármilyen alkotást a netre? (Úgy értem, valami művészit. Egy Facebook-poszt például nem az.) Hát, ha a ficek annak számítanak, igen. 
3. Hogyan találtál rá a Hetaliára (vagy az aktuális kedvenc animédre/ filmedre/ játékodra/ szóvalérted.)? Egyszer több órát kellett várnom egy ismerősömre, szóval beültem egy könyvesboltba, és végül valahogy a mangáknál kötöttem ki. A Hetaliát pont nem tudtam végigolvasni, de nagyon érdekelt, így otthon rákerestem, és megtaláltam az animét. Azóta már szinte kívülről tudom.
4. Csókoltál már meg valamilyen képet/figurát azért, mert rajongtál/szerelmes voltál az ábrázolt karakterbe? (igen hosszú történet...) Szerintem még nem volt ilyen, nem vagyok az a rajongó típus.
5. Milyen idegen nyelveket tanulsz? Hivatalosan angolt és németet, nem hivatalosan románt (bár azt már kiskorom óta), izlandit, illetve újabban az olasszal próbálkozom.
6. Ezeken (vagy más) nyelveken hány káromkodást tudsz? Tudok párat, de ritkán káromkodok.
7. Mit csinálnál, ha a kedvenc karaktered egyszer csak odalépne hozzád, és mélyen a szemedbe nézve ezt suttogná: 
- "Szeretlek" és megcsókolna? (Én felébrednék a tulajdon visoltozásomtól.) 
Nem hinném, hogy túlzottan örülnék. Majd küldök neki virágot a kórházba. *ártatlanul pislog*
8. Mit tennél, ha zombi/minyon/zombiminyon-apokalipszis történne, első áldozatként Himaruya Hidekazzal? Egy-két Anglia-féle süti csodákra képes. (Szerintem azokkal még világuralomra is lehetne törni.)
9. Olvastál már pusztán szórakozásból szótárat? Igen, tavalyelőtt sikerült csak az angol szótáram elvinnem a nyaralásra. :P
10. Te már kinőttél a "gyerekmesékből" (pl Anasztázia, Szépség és a Szörnyeteg, Hófehérke és egyebek) Ó, dehogy. Most is a Frozen új trailere üvölt a fülembe.
11: Volt már olyanod, hogy annyi ablak volt megnyitva, hogy egy betű sem látszott a feliratokból? (Chrome-n legalábbis ezt produkálja, többi böngészőt nem használom.) Elég gyakran, ha fanartokat keresek, mindig így járok. Sőt, volt már, hogy annyit nyitottam meg, hogy nem bírta tovább és összeomlott.

Feltett kérdések:
1. Pesszimizmus vagy optimizmus?
2. Melyik a kedvenc fandomod?
3. Kedvenc évszak? Miért?
4. Papírra szeretsz írni, vagy inkább gépelsz?
5. Mennyire vagy babonás? Vannak szerencsehozó mütyürjeid?
6. Melyik nyelv a kedvenced?
7. Hogy állsz a versekkel? Ha szereted őket, inkább magyar vagy külföldi költőktől olvasol?
8. Mit gondolsz a kötelező olvasmányokról? Felesleges vagy hasznos feladni őket?
9. Ki a kedvenc meseíród (ha nincs, akkor íród)?
10. Szoktad festeni a körmöd?
11. Hová utaztál legutóbb? (Az iskolán kívül. :D )
Elnézést, ha véletlen kérdést ismételtem. ^^

Hát, ez most hét lett. Jöjjenek ABC-rendben, akiknek továbbküldöm:
1. D.L.L.
4. Katie
5. Susie
6. Tin
7. Zsálya

7 megjegyzés:

  1. Köszönöm <33 már teszem is ki ^^

    VálaszTörlés
  2. Kanada-Olaszország és párosok pacsi~ Ember, nekünk kommunikálni kéne egymással, elérhető vagy valahol? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pacsi. :D Fogjuk rá, hogy fb-n elérhető vagyok, én jelöltelek ám be, nem valami ismeretlen zaklató. ^^

      Törlés
    2. Hááh, honnan tudtad a nevem? XD

      Törlés
    3. Megsúgta az univerzum. :D Jó, igazából emlékeztem rá a Dora-Remus kihívásról. XD

      Törlés
    4. Jahogyja, így minden világos xD

      Törlés
  3. Köszönöm szépen xD és igazán röstellem, hogy csak most tudtam írni ><

    VálaszTörlés