2014. június 29., vasárnap

You have a point there


Avengers, AU Stony levélnovella. Tony szép nyugodtan vezetgeti az elektronikai boltját, amíg derült égből Steve.
Azt hiszem, megtaláltam a nyelviskola egyetlen előnyét (muhahaha).


Tisztelt Uram!
Panaszt szeretnék tenni az Önöknél vásárolt számítógép miatt.
Amint megpróbáltam összerakni, a gép füstölni kezdett, bekapcsolva ezzel a tűzjelzőmet, majd később sem sikerült működésre bírnom. Valamilyen piros gomb villog egyfolytában, mást azonban nem csinál.
Örömmel venném, ha Ön, vagy az egyik munkatársa kijönne megjavítani, vagy orvosolná az engem ért kárt.
Várom a segítséget és mihamarabbi válaszát.
Tisztelettel:
Steve Rogers

Mr. Rogers!
Arról, hogy Ön béna, még mindig nem a mi boltunk tehet. Jobban tette volna, ha inkább pénzt örököl, mint szerencsétlenséget, és máris jobban jár a világ.
Ha folyadékot önt a számítógépre, ne várja, hogy az majd mosolyogva bekapcsol magának. Vagy belerúg, ha már itt tartunk. És nem mellesleg az a több oldalas használati utasítás sem dísznek került bele a dobozba.
Be kell látnia, hogy ezek után nem fogom elpazarolni bármelyik munkatársam idejét csak azért, mert Ön egy számítástechnikai analfabéta, kárpótolni meg még úgyse fogom. Csak az idejét vesztegetné újabb panaszlevél írásával, így kérem, inkább ne tegye.
A segítségemet pedig még jó sokáig várhatja.
Szívélyes üdvözlettel:
Anthony Stark

Kedves Mr. Stark!
Bár úgy érzem, a fentebbi megszólítás kissé túlzás, a tiszteletem már igen hamar elvesztette.
Mint láthatja, rengeteg időm van, amit nem sajnálok magára tölteni, nyugodtan érezheti magát megtisztelve.
Mivel vásárláskor megkaptam a két év garanciát, mint minden más vevő, úgy érzem, kötelesek lennének megjavítani a hibás terméküket, úgyhogy legyen szíves kifáradni azok után, hogy már egy hónapja írtam az előző levelemet. Úgy látom, maga úgyis igencsak unatkozhat, ha ennyi ideje van a vásárlóit sértegetni.
Legyen szíves egy héten belül kifáradni a borítékon szereplő címre, mert semmi kedvem az Ön beperelésével tölteni az időmet.
Üdvözlettel:
S. Rogers

Mr. Rogers,
hát kedvesnek azért maga se mondható. Hogy lássa nagyvonalúságomat, holnap kimegyek, és megnézem, mit sikerült összehoznia, de csak mert szépen kérte. És hogy megvilágosodjon, a garancia nem vonatkozik a vevő által okozott kárra, csak úgy szólok.
Ha javasolhatom, a továbbiakban inkább találjon magának valami hobbit a panaszlevelek írása helyett, biztos vagyok benne, hogy a városban rengeteg érdekes hely várja tárt karokkal, ha más nem, akkor tanuljon meg kötni. Még azzal is inkább hasznára lenne a társadalmunknak.
Nem mellesleg a múlt század óta senki sem levelezik postán. Bár jobban belegondolva, maga nélkül talán már rég kénytelenek lettek volna bezárni az összeset.
Ne aggódjon, nem sikerült megijesztenie, tudom, hogy úgysem perelne be.
Üdvözlettel:
Anthony Stark

Kedves Mr. Stark!
Ismét köszönöm, amiért tegnap kifáradt megjavítani a számítógépem, most azonban újra a segítségét szeretném kérni. Bármivel is próbálkozok, nem működik se az egerem, se a billentyűzetem. Azt hiszem, valamilyen kapcsolódási hiba lehet a rendszerben.
Igazán hálás lennék, ha segítene, és köszönöm a hobbijaimra vonatkozó tanácsait, észben fogom tartani.
Előre is köszönöm a segítségét.
Üdvözlettel:
S. Rogers

Kedves Mr. Rogers!
Inkább dobja ki az informatikai szakkönyveit, nem sokat használtak. Tudja, az eszközöket először be szokták dugni, vagy ezt már nem közölte a kisokosa?
Tudja mit, inkább ne is nyúljon semmihez, a végén még felrobbant valamit. Megyek, amint tudok, és ne aggódjon, viszek még magammal a jó tanácsaimból. Az első tippem, hogy süssön megint abból a süteményből, hátha jó kedvemben talál, és megtanítom végre használni a számítógépét. Persze ez csak puszta javaslat.
Hamarosan találkozunk. Üdv:
Tony Stark

Kedves Mr. Stark!
Igazán köszönöm az eddigi fáradozásait, most azonban ismét a segítségét kérném. A munkámhoz szükségem lenne számítógépre, azonban nem igazán sikerül kiigazodnom rajta. Reménykedhetek a segítségében?
Nem szeretnék a terhére lenni, de ön eddig is aránylag kedves volt velem mindannak ellenére, amiket néha írt.
Várom mihamarabbi válaszát.
Üdvözlettel:
Steve R.

Kedves Mr. Roger!
Legközelebb, ha találkozni szeretne velem, inkáb hívjon meg egy kávéra. Sokkal humánusabb megoldásnak tartom. Ennek ellenére természetesen segítek önnek, a maga hozzá nem értése igen érdekes kihívásnak bizonyult eddig is.
Azonban ha nem haragszik meg, először meghívnám ebédelni. Azt hiszem, mindkettőnknek szüksége lesz minden erejére az ön hozzáértésének előásásához.
Egy feltételem azért lenne, légyszíves, hagyjuk ezeket az idióta formaságokat, mert lassan, de biztosan falra fogok mászni a magázódástól.
Ha neked is megfelel, holnapután ebédidőben érted megyek.
Tony

Kedves Steve!
Hogy vagy mostanában? Sajnálom, hogy ilyen rég írtam neked, az elmúlt két hónapban megállásnyi időm se volt, a háziúr pedig kiköttette a vezetékes telefonokat az egész házban, mert szerinte már senki sem használja. Azt hiszem, kénytelen leszek beszerezni egy mobilt, hogy ezek után is tudjunk rendszeresen beszélni.
Ausztria csodálatos ilyenkor télen, látnod kellene! Mindenhol égősorok és karácsonyi világítás, éjszaka egész Bécs fényárban úszik. Nem is lehet ehhez hasonlítani az otthoni díszítést.
Legfőképp azért írok, hogy szóljak, sajnos nem tudok hazamenni karácsonyra. Mire odaérnék, szinte jöhetnék is vissza, de Peggy - tudod, a lakótársam - úgy gondolja, találnunk kellene egy harmadik személyt is, hogy jobban kijöjjünk mindennel. Van még egy ágyunk, igaz, az én szobámban, de a hely elég nagy két ember számára is. Nem gondoltál még rá, hogy te is kigyere?
Tudom, hogy ez kicsit hirtelen jött, de már többször mesélted, hogy ki nem állhatod a munkádat, nálunk pedig üresedés van. Akár jövő héten indulhatnál, én mindent elrendezek.
Természetesen semmit sem erőltetek, csak kérlek, válaszolj, amint tudsz, hogy bármelyik esetben gyorsan tudjunk intézni mindent.
Szeretettel:
Bucky

Kedves Bucky!
Bevallom, tényleg váratlanul ért ez az egész. Pont most kezdtem megszeretni a munkahelyem,  talán elő is léptetnek, mivel egy kedves barátom megtanított a számítógép használatára. Ennek ellenére azt hiszem, élek az ajánlatoddal, még mindig furcsa, hogy nincs itt senki, aki egyfolytában swinget üvöltet és rituálisan körbetáncolja a konyhát minden áldott reggel.
Ha minden jól megy, két hét múlva kedden megyek, addig még telefonálok, azt hiszem, megvan valahol Peggy száma. Ennyi idő biztos kell, hogy elbúcsúzzak mindenkitől és felmondjak a munkahelyemen is. Úgysincs annyi holmim, hogy ne tudnám addig összeszedni.
Azért kijönnél majd elém a reptérre? Jó lenne már mihamarabb látni téged.
Akkor azt hiszem, hamarosan találkozunk.
Szeretettel:
Steve

Vacsora ma este?

Tony, igazán örülnék, ha nem dobálnád tele a postaládám cetlikkel. A vacsorában benne vagyok, úgyis beszélnünk kell.

Rendben, akkor hétre érted megyek.
Támadt egy őrült ötletem: mit szólnál, ha hozzám költöznél? A lakásod egy katasztrófa, én mondom, még a postaládának is le van törve az eleje (bocs).
Mondjuk ha tippelnem kéne, azt mondanám, hogy a válaszod nem lesz, de ki tudja.

Kedves Bucky!
Mégsem lennék képes elmenni, sajnálom. Azt hiszem, szerelmes lettem.
Remélem, nem haragszo
Meggondoltam magam, mégis hamarabb indulok pár nappal, mivel sikerült mindent lerendeznem. Nem hiszem, hogy a levelem odaér addig, de már beszéltem Peggyvel és megígérte, hogy ha véletlenül nem érnél rá, majd kijön ő elém.
Négy nap múlva találkozunk.
Steve

Steve, mi van veled? Már napok óta nem láttalak.

Sajnálom, amiket mondtam, jó? Nem is kell összeköltöznünk, meg semmi, bőven ráérünk még. Csak nem akarok haraggal elválni tőled.

Steve, maradj itt, kérlek. Tudom, hogy még csak holnapután utazol, úgyhogy légyszíves, válaszolj valamit.

Elég, ha annyit mondasz, hogy egy idióta tuskó vagyok. Igen, ebben határozottan megegyezhetünk.

Tudom, hogy ma délelőtt utazol, úgyhogy ez az utolsó üzenetem. Szeretlek, sajnálom, hogy nem bízt Viszlát, és minden jót.

8 megjegyzés:

  1. Miééééért, hogy voltál képes ennek a cuki és zabálnivaló történetet szomorúan befejezni? Ááá! T.T De az, hogy Buckyt behúztad, külön pirospont ♥ Bűbájos egy AU volt, mindenki abszolút hű önmagához, ezernyi hálaölelés és gratula röppen neked! *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez van, egy rohadék vagyok. XD Bár nem is tudom, kettőnk közül ki az érfelvágós végek koronázatlan királynője.
      Bucky a szívem kicsi csücske, annak ellenére, hogy az első filmet olyan rég láttam, hogy szerencsétlenre nem is emlékszek, a másodikat meg még nem láttam (szóval kimondottan örülök, hogy nem lett nagyon OOC :D ).
      Deédesvagy, köszönöm szépen, és azt is, hogy írtál. *-*

      Törlés
  2. Mit tettél velem? Én nem is igazán szeretem a Stony-t, a Stucky-t viszont imádom, mégis végig fangörcsöltem az egészet és kifejezetten csalódott voltam a végén. Szóval megvettél kilóra.
    És Steve annyira édes mikor bénázik ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ördögi tervem akcióba lépett (muhaha). Hülyeségen kívül, igazán örülök, hogy a páros iránti... nem szereteted ellenére elolvastad a sztorit, annak meg kimondottan, hogy még tetszett is. *-* Steve és a modern technológia valószínűleg sosem fognak jól megférni egy mondatban, de próbálkoznia azért még szabad - még akkor is, ha közben felgyújtja az egész lakást. :D
      Nagyon szépen köszönöm, hogy írtál! ^^

      Törlés
  3. Sajnálom, hogy én még csak most jutok el ide, hogy írhassak, mert pont nyaralás előtt olvastam hajnalban és már nem volt erőm megosztani a gondolataimat, de annyit kell mondjak zseniális és végre valahol olvashatok Stonyt. ouo Buckyt tökéletesen jól behoztad és ez a leveles megoldás tényleg mulatságos volt és csak annyit tudok mondani, hogy zseniális az egész és köszönöm, hogy olvashattam. *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazán köszönöm, hogy ennyi idő után is írtál, nem sok ember vette volna rá magát. *-* A Stony jön, lát és győz majd még jó párszor, Buckyval kapcsolatban meg akkor már tényleg teljesen megnyugodtam. :D Örülök, hogy tetszett a leveles megoldás, és nagyon szépen köszönöm ezt a sok kedves szót. ouo

      Törlés
  4. *be van zsongva*
    Sziaaaaa, integetek ám, csak nem látod. Eltaláltam ide is, és rögtön lecsekkoltam az Avengers történeteket (látom, hogy Hetaliaból elég sok van, de azt sajnos nem ismerem), no igen, szóval eljutottam ide és azt kell mondjam aaahhggwww. Lehet, hogy a kommentem a továbbiakban tömény ömlengés lesz.
    Iszonyatosan aranyos volt Tony és Steve levelezgetése az elején, és Bucky is ahhjaj. Tony meg a kis cetlijeivel, haha :3 Azért Peggy hallatán kicsit elszorult a torkom. A vége pedig aaa, szegény Tony drága...
    Köszönöm :3 :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt hiszem, az én kommentem teljes egészében tömény ömlengés lesz.
      Üdv a blogon, igazán örülök, hogy idetaláltál. :) Igen, Hetaliából tényleg rengeteg van, egy éve jött, látott és győzött, de enélkül nem jött volna létre a blog sem (és igazából nem olyan sokan ismerik ;) ).
      Aww, igazán örülök, hogy tetszett, tisztára el leszek kényeztetve már ezzel a sok kedvességgel. :3 Én köszönöm, hogy elolvastad, ráadásul még egy ilyen aranyos hozzászólást is hagytál magad után.

      Törlés