2013. december 7., szombat

Hócsata

UsCanék a változatosság kedvéért már megint az arcomba röhögtek, így ez egy Franada, ráadásul fluff és értelmet se keressetek benne. Eredetileg a KK-ban lett volna, csak rájöttem, hogy maximum a szószámot gyarapítaná, így kicsit átírtam, és lett belőle ez.
(Ég a fejem, de szerintem a KK is késni fog, legalábbis jövő hét végéig még biztosan abszolút szét leszek csúszva, és egyszer komolyan kárpótolni foglak titeket ezért a rengeteg halasztásért.)


-  Hé, ez nem ér, be lettünk kerítve! – üvöltött fel Alfred a hóbucka mögül, mire Anglia kárörvendően felnevetett, azonban ezzel elkövette azt a hibát, hogy a feje kilógott a fedezéke mögül, így egy pillanat múlva már telibe is találta egy hógolyó.
-  Egyél havat, rohadék! – üvöltött vissza Arthur, mire valamilyen csoda folytán az egyik fa épp úgy döntött, hogy a rajta lévő terhet Amerika fejére üríti. Később a fiú hiába gondolkozott órákig, erre az egyre sehogy sem sikerült racionális magyarázatot találnia.
-  Paktumot ajánlunk – jelentette ki nagy komolyan Franciaország, külön ügyelve rá, nehogy kilógjon bármelyik testrésze a fal mögül. – Ha kiadjátok a casus bellit, szabadon távozhattok. – Az említett háborús indok nevezetesen egy doboz sütemény volt, az utolsó, amit nem Anglia készített, így a három másik ország számára ez jelentette az egyetlen túlélési lehetőséget. Arthur mindössze csak ki akarta már dobni az egy hónapja lejárt kekszet, a másik három azonban úgy minősítette, ez még mindig ehetőbb, mint az az égetett kő, amit az angol sütött.
-  Azt már nem, a végsőkig harcolni fogunk! – mondta magabiztosan Alfred, mire Kanada nem bírta tovább, hangos nevetésben tört ki. – Mi ez a hozzáállás, közlegény, tán nem veszi komolyan a küldetésünket? – erőltetett magára komolyságot az idősebb, de a szája szegletében már neki is ott játszott a mosoly.
-  És most mit csináljunk, kapitány? – tért vissza Matthew is a szerepébe.
-  Az egyetlen megoldás, ha behatolunk a frontvonal mögé az ellenséges területre. Búcsúznunk kell, közlegény, és védje meg a zsákmányt bármi áron – fogott kezet nevetve az öccsével, majd kisettenkedett eddigi védelmük mögül. Kanada még épp látta, hogy egyszerre két hógolyó repült felé, majd elterült a hóban, Anglia pedig rögtön ott termett, hogy jó alaposan megfürdethesse.
Azonban neki sem volt túl sok ideje nézelődni, pár pillanat múlva megérezte a francia ölelő karjait, majd felocsúdni sem volt ideje, a másik már el is orozta a süteményt.
-  Ne aggódj, mon cher, elosztjuk. Tudok is neki egy biztos rejtekhelyet – mosolyodott el Francis, majd gyengéden megcsókolta, és egyszerűen csak jólesett csurom vizesen, átfagyva egymáshoz bújni és figyelmen kívül hagyni a külvilágot, jelen esetben Amerika ordibálását.
-  Hé, ez árulás! – kiáltott fel Alfred meglátva kettősüket, miközben teljes lelki nyugalommal fogyasztották a kekszet.
-  Én csak biztos helyre rakom a zsákmányt – mosolyodott el szélesen Kanada, mire Franciaország is hevesen bólogatni kezdett.
-  Én komolyan feladom! Nem tudom elhinni, hogy egy penészes keksz jobb, mint a karácsonyi süteményem – fakadt ki Arthur, majd dühösen otthagyta a hármasukat és meglepett tekintetüktől kísérve beviharzott az ajtón. A konyhaablakon kirepülő, süteménynek minősített széndarabok láttán már képtelenek voltak továbbra is komolyak maradni, egyszerre robbant ki belőlük a megállíthatatlan nevetés.

8 megjegyzés:

  1. Nyááá, ez nagyon édes volt ^^ FACE family a legjobb <3 főleg ebben a ,,szereposztásban" ;) és szegény Iggy, senki nem szereti a sütijeit.. Vajon miért? xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A FACE family utánozhatatlan és nem lehet őket nem szeretni. <3 Nah igen, ez a Franada nagyon kellett már a sok UsCan után. Én egyszer szívesen megkóstolnám Anglia sütijeit, csak legyen mellettem valaki, aki újra tud éleszteni. XD
      Igazán örülök, hogy így gondolod, és nagyon köszönöm, hogy írtál! *-*

      Törlés
  2. Havat akaroook *körberohanja a szobát, hótáncot lejt, miközben merőn bámulja a felhős eget*
    Ez elég komoly casus belli, én is inkább azt enném, mint Anglia műveit. xD Annyira aranyosak ezek négyen~ Hehe, Franadáék árulnak. :D
    Nagyon jól esett ám olvasni~

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is havat akarok. o.o Itt sajnos a nap hétágra süt(ött, amikor még elkezdtem írni a választ), szóval nem sok esély van rá. XD
      Én tuti megkóstolnám Anglia művét is, ha már ilyen pocsék, azt érezni kell. Bár lehet Amerikáék jobban tudják, ők ették évszázadokig. :P Franadáék meg csak menedékbe helyezték a sütit. :D
      Ennek igazán örülök, és köszönöm szépen, hogy írtál! ^^

      Törlés
  3. Awww~ Ez baromi édes *-* Kyááá, ezzel kellett nekem kezdeni, tökjó *-* Most én is akarok írni valami hasonlót *-* Aww~ Édesek. Kyá. Nem tudok normális kommentet írni ilyenkor. Alfred xD Fiam, te még akkor is háborúzol, mikor mindenhol béke van xD Aww~

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hajrá-hajrá, írj csak, a tiéd úgyis biztosan jobban sikerülne. :D Alfred meg... ha nincs háború, csinál ő magának, ezen ne múljon. :P Nagyon örülök, hogy tetszett, és annak is, hogy írtál. *-*

      Törlés
  4. Jajde megbántam, hogy eddig nem olvatam el :) Olyan cuki *-* Erre nem lehet mást mondani xD Amerika te meg maradjá' és foglalkozzál Iggyvel xD Mondjuk sajnáltam állandóan azzal az izével heccelik, amit ő sütinek nevez.. xD Köszönöm, hogy olvashattam ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy végül mégis úgy döntöttél, elolvasod. :) Na igen, szegény mindig megkapja, hogy nem tud főzni, pedig ott van neki pl Gordon Ramsay. :D
      Én köszönöm, hogy írtál! ^^

      Törlés