2013. december 24., kedd

Safe and sound

Rövid, de annál töményebb Franada fluff, hála a rádiónak, és annak, hogy 23-án pár francia kitalálta, hogy be kellene csomagolni a 8-as metrót. Az emberek nagyon örültek neki, a kormány már kevésbé.

Az emberek meglepetten bámulták a metrószerelvényt, amint megállt mellettük, beszállni azonban egyikük sem mert, Kanada és Franciaország pedig minden megállóban jót nevetett rajtuk. Egyelőre ők voltak az egyetlenek a jelenleg igen furcsán festő metrón, aminek karácsony alkalmából néhány szerelvénye a padlótól a kapaszkodókig csomagolópapírba öltözött.
-  Nem mondod, hogy van szíved leülni erre a gyönyörűségre – nézett Matt hitetlenkedve az ülésen terpeszkedő franciára. Ő maga bezzeg szinte lábujjhegyen állt és próbált minél kisebb felületen érni a csomagoláshoz, nehogy véletlen elszakítsa.
-  Ugyan, mon cher, pár perc múlva ígyis-úgyis elszakad – mosolyodott el elnézően Francis, majd megütögette maga mellett a helyet. – Gyere, ülj le inkább.
-  Hogy mondhatsz ilyet? Hiszen ezzel annyit dolgozhattak, mi meg egyszerűen… - A mondatot azonban nem tudta befejezni, hála a gravitációnak, mivel a metró fékezésekor elvesztette az egyensúlyát, és egyenesen Franciaország ölébe zuhant. A férfi megengedett magának egy elégedett kuncogást, látva Kanada megszeppent tekintetét, ahogy próbált arrébb mászni és meg nem történtté tenni ezt az incidenst, de Francis nem engedte, visszarántotta az előző helyére, majd mosolyogva a fülébe súgott.
-  Tudod, az emberek sosem értékelik a művészetet. De én kiengesztellek helyettük is.
A következő megállóban rengeteg ember szállt fel, szinte mozdulni sem lehetett a keskeny szerelvényben, de senki sem vett tudomást a sarokban csókolózó párról, sem az idősebb férfi kezében tartott fagyöngyről.

8 megjegyzés:

  1. Errefelé csak karácsonyi troli volt~ (amit egyszer lekéstem, és csak lestem, hogy jéé, miért van girland a piros trolin? xD)
    Ez nagyon aranyos ötlet, nekem is tetszett volna, bár tuti úgy közlekedtem volna, mint Kanada. :D
    Boldog karácsonyt! ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt a trolit én is láttam, annyira sajnáltam is, hogy azzal pont nem kellett utaznom. *-* Szerintem a legtöbben a Kanada-módon közlekedtünk volna, vétek lenne elrontani a csomagolást, mondjuk én is szívesen megnéztem volna élőben.
      neked is nagyon boldog karácsonyt, és köszönöm, hogy írtál! ^^

      Törlés
  2. Decukiii *-* Azért kreatívak ezek a franciák~
    Boldog karácsonyt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nagyon, szinte nekik vannak mindig a legjobb ötleteik. *-* Neked is kellemes ünnepeket, és köszönöm, hogy írtál! ^^

      Törlés
  3. Awww, egyem is ezt a kettőt. Nagyon menő ez a fagyöngy manapság, hoppá. Nekem is kéne xD És hát no, a franciák nem franciák lennének, ha nem csinálnának valami hasonló művészi állatságot, ez egy ilyen nép. Hol sztrájkolnak, hol becsomagolnak egy metrót. Hát no. És Franada mindenek felett! Hogy mennyire kellemesen melengeti a lelkem, hogy mostanság egyre többen pötyögnek valamit a párossal ^^ Tisztára karácsony-hangulatom van tőle. Ja, mert karácsony van. xD *béna vicceknek vége*
    Szóval aranyos kis szösz volt, szeretem, mikor ilyen megtörtént dolgokat vesz alapul valaki, ezeket külön nagyon bírom, és szóval csak gratulálok, és boldog karácsonyt~ ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A fagyöngyöt nem hagyhattam ki, egyszerűen mostanában nem megy ki a fejemből (az, hogy sajnos a biosz rész ragadt meg túlzottan, lényegtelen :P ). Én lassan már azon sem lepődnék meg, ha egy amcsi felhőkarcolót csomagolnának be, a franciákból még azt is kinézem. XD Franadáékat nem lehet nem szeretni. :P (te jó ég, hogy augusztusban én még mennyire imádtam őket... Hát, ha egyszer előkaparom az akkori ötleteim... hát, reszkessetek. :D ) Én is nagyon szeretem az ilyen megtörtént dolgokat, kicsit mintha hitelességet adna az egésznek, vagy nem is tudom. ^^"
      Örülök, hogy tetszett, és nagyon szépen köszönöm, hogy írtál, ráadásul ilyen hosszan. *-* Neked is nagyon boldog karácsonyt! :)

      Törlés
  4. Jaj, de édesek *-* Komolyna Franadáék, hogy lehetnek ilyen aranyosak? x3 Te tudod vagy ezt nem tudja senki?xD T-Tt
    Ez a metrós dolog meg, hát lol. xD Matt te meg olyan kis cuki vagy *3* Komolyan nem akart ráülni.. Hát ez kész xD Én mondjuk ráülnék szívesen... xD
    Boldog karácsonyt ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom, hogy képesek rá, de egyszerűen imádnivalóak. *-* Én biztos nem mernék ráülni, nehogy elszakadjon. ^^"
      Köszönöm, hogy írtál, és nagyon boldog karácsonyt neked is! :)

      Törlés