2013. szeptember 29., vasárnap

Díj, ulala~

Kaptam egy díjat D.L.L.-től, még egyszer nagyon szépen köszönöm. ^^
Ui: Közben Zsályától is kaptam, csak nem vettem észre, neki is utólag ezer köszönet!
Szabályok:
Írj 11 dolgot magadról!
Válaszolj 11 kérdésre!
Tegyél fel 11 kérdést!
Küldd tovább 11 embernek!

11 random dolog:
1. Jelenleg biokémia szakon koptatom a padokat, habár mind a bioszt, mind a kémiát utálom.
2. Egyszer majd pszichológus akarok lenni, ha nem sikerül lebeszélnie senkinek.
3. Imádom az Imagine Dragonst, a Sabatont és a One Republicot, de jöhet bármi, ami rock vagy metál.
4. Rettenetesen utálom a fizikát, bár ez kölcsönös.
5. A kívülállók számára kissé őrültnek tűnhetek, elég gyakran vannak elszállt pillanataim, amikor se látok, se hallok, csak írok. Egyedül akkor szokott gond lenni, ha ez épp a tanóra közepén jön.
6. Nagy álmom eljutni Kanadába és Olaszországba (meg még sok helyre, de az utazási céljaim listája bőven kitenné az összes pontot).
7. Hivatalosan angolul és németül tanulok, de magamtól belekóstoltam már a svédbe, a dánba és az izlandiba, bár utóbbiakból csak pár szót motyogok.
8. Szeretek kézműveskedni, a legutóbbi heppem a hetás mochik gyártása, előtte meg HP-s mütyürök készítése volt terítéken.
9. A kórházakban mindig klausztrofóbiás leszek (egyébként az Insanity is emiatt született).
10. Iszonyatosan teamán és kakaómániás vagyok. És a pastamegszállottat ki ne hagyjam.
11. Imádom az esőt, kivéve, ha épp futni kellene, amikor leszakad az ég. Mint most.

Válaszok:

D.L.L. kérdései:
1. Mi volt a legelső munka, amiről azt mondtad kiskorodban, hogy azt fogod űzni? Ha jól emlékszek, tanár. Azóta már beláttam, hogy ez enyhén öngyilkos vállalkozás lenne.
2. Szokásod nevet adni a neked kedves tárgyaknak? ha igen, mondj pár példát! Igen, elég gyakran szoktam. A számítógépem neve például Jackie, de a több tucat plüssömnek is van neve.
3. Véleményed szerint mivel ér véget a gyerekkor? (Persze ez egyéni, de valami olyan, ami mindenkivel megtörténik, pl rájössz, hogy nincs Mikulás.) Amikor elhiszed, hogy nincs természetfeletti. Persze vannak örök gyerekek. :P
4. Szerinted a növények érző lények? Biztosan. És meglepően mazochisták meg öngyilkos hajlamúak.
5. Az iskola tanulás, vagy a közösségi élet szempontjából fontosabb/hasznosabb? Hát, a helyes válasz erre valószínűleg a tanulás lenne, de mivel az idei órarendünket szerintem egy részeg unikornis állította össze, illetve a tanáraim között még mindig van olyan, aki nem tudja, ki vagyok, én inkább a második miatt járok be.
6. A verselemzés hasznos dolog, vagy belemagyarázás? Kicsit mind a kettő. Érdekes belegondolni, mi járhatott a költők fejében, de most őszintén, elég kicsi az esélye, hogy két embernek valamiről ugyanaz a dolog jusson eszébe, szóval nagyrészt csak találgathatunk.
7. Hallottál már a Kitalált Középkor elméletről? Ha igen, mi a véleményed róla? Igen, hallottam, szerintem nagyon érdekes feltételezés, bár kissé meredek is (meg ha jól tudom, van egy pár bizonyíték ellene).
8. Szeretsz iskolai fogalmazásokat írni? Mondhatni, bár eddig még sosem sikerült "rendesen" megírnom egyet sem, mindig paródia lett a végén. Na nem mintha a tanár nem szórakozott volna jókat rajta, legalábbis a töri esszéim mindig tele voltak rajzolva mosolygós szmájlikkal, mire visszakaptam.
9. Melyik írásodra vagy a legbüszkébb? Általában mindig a legutóbbira, ha sikerül felfedeznem benne valami fejlődésfélét.
10. Sokat gondolkozol egy díjnál a kérdéseken? Eléggé, nem hiába telt ilyen sok időbe kitölteni.
11. Miért ment át a csirke az úton? Mert nem ment arra egy autó sem, ami elütötte volna.

Zsálya kérdései:
1. Ha három szóban kellene összefoglalnod magad, mi lenne az a három? Álmodozó, naiv, önbizalomhiányos.
2. Melyik magyar (már nem élő) költővel lettél volna szívesen barátságban és miért? Adyval és Petőfivel szívesen megismerkedtem volna, mindkettejüket nagyon tisztelem és szeretem a költészetüket. 
3. Mi álmaid városa, ahol szívesen élnél? Velence, ha tehetném, indulnék azonnal, bár biztos vagyok benne, hogy nem bírnám ott sokáig, mert túl meleg van.
4. Melyik Disney-rajzfilm jellemez téged a legjobban? Az Eszeveszett Birodalom, annak is inkább a második része, mert képes komoly témát burkolni tömény hülyeségbe.
5. Mit szeretsz az őszben? A színeit, na meg a rengeteg esőt.
6. Griffendél, Mardekár, Hugrabug vagy Hollóhát? A Hollóhát és a Griffendél áll hozzám a legközelebb, mondjuk én biztosan hugrabugos lennék.
7. Melyik gyümölcsöt tartod külsőre a legérdekesebbnek? A gránátalmát, szerintem az a legfurább. Elsőre simán nekiálltam megenni a héját, a magjait meg elkezdtem szétnyomkodni.
8. Szerinted izgalmas vagy inkább gusztustalan egy csokoládé szökőkút? Izgalmas, enni biztos nem ennék belőle, de elnézegetném egy darabig.
9. Melyik nemzet konyhája áll közel hozzád? Az olasz, szinte megszállottja vagyok.
10. Ha autó lennél, milyen színű lennél? Kék vagy fekete, de ha van szivárványszín kocsi, akkor olyan. :D
11. Észak, Nyugat, Kelet vagy Dél? Észak, imádom a hideg helyeket.

Kérdések:
1. Az örök kérdés: milyen országokban jártál már eddig, és hová mennél el szívesen?
2. Szerinted is morbid a legtöbb magyar gyerekmondóka? Gondolok itt a Csigabiga, gyere ki... kezdetű remekműre és társaira.
3. Milyen zenéket szeretsz?
4. Van kedvenc városod?
5. Mit gondolsz, a fanfiction valós irodalmi műfaj, vagy joggal nem ismerik el annak?
6. Hogy állsz a mesékkel? Akár a klasszikus Andersen vagy Grimm testvérek féle történetekkel, akár a színes-szagos Disney változatokkal.
7. Van kedvenc évszakod? Ha igen, miért az?
8. Ki a kedvenc kitalált karaktered?
9. Könyv vagy e-book?
10. Laptop vagy asztali gép?
11. Van kedvenc történelmi személyed?

Mentségemre szóljon, én tényleg elkezdtem összeszedni azt a tizenegy embert, még négyig el is jutottam, aztán eldöntöttem, hogy inkább nem jelölgetek. Bárkinek kíváncsi lennék a válaszaira, akár itt, kommentben is, vagy bárhol máshol. :)

1 megjegyzés: