2013. szeptember 15., vasárnap

Prière


Ééés igen, ez még mindig nem a nyereményszösz... ^^" Körülbelül most jöttem rá, hogy képtelen vagyok fluffot írni, ráadásul ez megint fura lett, mert nem tudok E/1-ben írni. Azért jó olvasást! *visszakocog az utolsó nyereményszöszhöz*

Hozzád szólok, Jó Uram, egy nyelven, ami nem az enyém, olyan népekért, akikhez szinte semmi közöm.
Furcsa játékot űzöl velünk, hogy büntetni, vagy tanítani akarsz-e vele, nem tudom. Én szeretem Amerikát, Amerika Kanadát, Kanada Franciaországot, Franciaország pedig engem. Ördögi kör, véget nem érő, és érzem, hogy miattam történik ez, amiért nem tagadtam meg a régi isteneket és nem felejtettem el a varázslatot.
Nézd, most mégis itt vagyok, és hozzád imádkozom, nem a kelta istenekhez, és nem a saját nyelvemen, amivel már annyi ártó és segítő varázslatot mondtam az életem során. Nem azért esedezem, hogy nekem bocsáss meg, ó, arról én már rég letettem, egyedül arra kérlek, ne mást büntess az én vétkeimért.
Hol van a mennyei igazság? Hol van az megírva, hogy az ártatlanoknak kell szenvednie a bűnösök miatt? Mert én ezt képtelen vagyok elviselni, úgy érzem, minden pillanatban egy kicsit belehalok, ahogy látnom kell azt a három embert szenvedni, aki számomra a legfontosabb. Mert igen, sosem voltunk mintacsalád, egyikünk sem volt tökéletes, de összeköt minket a múlt, és valami kusza érzés, ami a szeretet, a ragaszkodás és a gyűlölet egyvelege.
Ezért kérlek, hogy őket ne bántsd. Tépd ki a szárnyaimat, taszíts le az égből, hagyd, hogy tűz tépjen a húsomba, de bocsásd meg a bűneiket. Ne hagyd, hogy összeroskadjanak, segítsd őket üdvösségre, még ha nekem el is kell buknom közben. Mert értük örömmel teszem.
Mindörökké híved, ámen.

11 megjegyzés:

  1. Lehet egy kérdésem? Olvastad az előzőhöz a kommentemet mielőtt ezt írtad? Mert a harmadik mondatot kb szó szeribt leírtam.
    Amúgy nagyon irigyellek ám, hogy így tudsz írni erről a családról, nekem valahogy nem igazán sikerül, pedig nagyon közel állnak a szívemhez. A többit leírtam az előzőbe ;)
    Ui. Együttérzek mélyen, én sem tudok fluffot írni., és én is épp most próbálkozom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Upsz, bevallom, nem vettem észre, hogy írtál az előzőre (nem surmóságból nem szoktam válaszolni, csak figyelmetlen vagyok). ^^" És tényleg. XD
      Ez azért jócskán túlzás, szerintem nagyon ritkán sikerül eltalálnom őket, talán mert túl tökéletesre akarom írni mindannyiukat. És nem hiszem el, hogy nem tudsz velük írni, bár amint lesz egy cseppnyi időm, úgyis megyek majd olvasni a novelláid, már ki is néztem párat. :D (Nyugat *-* )
      Ez azért megnyugtat. :D Sok sikert akkor, és nagyon-nagyon köszönöm, hogy írtál! ^^

      Törlés
    2. Ó, ez nagyon jól esik, és kíváncsian várom a véleményedet. És nini, még egy nyugatos? Üdv szerény köreinkben * szorongat *
      Amúgy szerintem nem írtad őket tökéletesre, még ha próbáltad is, megnyugtatlak, nem sikerült xD
      Nagyon szívesen, számíthatsz a kommentjeimre, általában akkor is írok, ha nem tudok mit, csak hogy legyen hozzászólás ^^

      Törlés
    3. Igen-igen, főleg Kosztolányit és Karinthyt imádom, róluk bármilyen formában szívesen olvasok. *-*
      Jaj, ezzel én is tisztában vagyok. XD Még ha véletlenül hasonlítanának is magukra, biztos sikerül elérnem, hogy ne. :P
      És mivel szokásom mindent kismilliószor megköszönni, még egyszer köszönöm, hogy írtál! :D

      Törlés
  2. Neked van blogod, és nekem még csak nem is szólsz? Pedig szétkommentáltam volna már itt mindent, hah. Na jó, szóval szösz. Akartam hozzá írni FFneten is, de ott valahogy nehezebben veszem rá magam, szóval örülök, hogy megtaláltam a másik felületed ^^
    És wahh *---* Rohadt gáz a szerelmi sokszöglet, de amúgy tényleg van benne ráció, és milyen gáz már, mindig szenved valaki, tényleg Anglia az, aki kicsit az a karakter, hogy képes magát hibáztatni mindenért. Szóval gyönyörűséges szösz, nagyon tetszett, örülök, hogy olvashattam~

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Üdv itt! ^^ Hát, annyira nem reklámozom, pedig FFneten én is nehezebben veszem rá magam bármire.
      Én se vagyok oda túlzottan a szerelmi sokszögekért, de négyüknél ez szinte adja magát. Mondjuk közülük szerintem Kanadát viselné meg leginkább, legalábbis az én fejemben nagyon kis lelkiismeretes. Mondjuk Angliában is benne van valamennyire, hogy magára vesz mindent.
      Nagyon szépen köszönöm, hogy írtál! :)

      Törlés
    2. Csúnya-csúnya FFnet >.>
      Amúgy igen, Kanada is durván tudna szenvedni egy ilyen helyzetben. Mondjuk róla el tudom képzelni, hogy megpróbálna Amerika kedvére tenni, és még (talán) járna is vele, próbálva elfelejteni Franciaországot és próbálva boldoggá tenni Amerikát; meg azt is, hogy tiltakozna csak azért, hogy Angliának esetleg legyen esélye. Úristen de szar ez a helyzet. Már párdon. Wahh. Ne is, ne is gondoljunk bele, ne is. T_T

      Törlés
    3. Szerintem az előbbi lenne, mivel akkor Amerika boldog lenne vele, Anglia meg talán visszamenne Franciaországhoz, szóval lényegében ő maradna csak boldogtalan. Viszont ha tiltakozna, akkor Francis is rosszul jár. Á, ebből lehetetlen jól kijönni, teljesen paradoxon. XD Két szív tuti összetörne, Kanada meg ígyis-úgyis lelki törést szenved. Egyet kell értenem, tényleg elég szar helyzet (szerencsétlen Kanada T.T ).

      Törlés
    4. Csinálják négyesben, az a megoldás. (Mondjuk nem, Kanada 100% egyemberes) Ezt most meg akarom írni x""D T_T Mondjuk Kanada mindig mindenhogy lelki törést szenved. Szóval~

      Törlés
    5. Azt azért ne. XD Írjad csak, írjad, én nagyon szívesen olvasnám. *-* Na igen, Kanada általában áldozat-típus, Amerika mellett főleg.

      Törlés
    6. Áh, inkább nem. Akkor mindenki sírna. Főleg én xD Kanada mindenki mellett áldozat-típus. xD

      Törlés