2013. szeptember 25., szerda

Insanity


RusUs-szerűség. Előre szólok, ez kissé nagyon brutális és elvont, úgy tessék olvasni (meg nem utálni érte).
Esetleges hallgatmány: Imagine Dragons - Bleeding out

A kényszerzubbony erősen a karjába vág, ahogy próbál kiszabadulni, de az őt kísérők egyből óriási, keserű pirulákat nyomnak a szájába, valószínűleg nyugtatót, majd egy pillanatra visszaadják a szabadságát, csakhogy aztán belökjék egy párnázott szobába.
Amerika űzött vadként járkál körbe-körbe, nincs esély a menekülésre, ablakok sehol, az ajtó kilincs nélküli, egyedül egy kulcslyuk van rajta, még a kukucskáló ablakot is rács fedi. Lassan úgy érzi, tényleg kezd megőrülni, pedig csak most fogta fel igazán ezt az egészet, Oroszország megvilágította az elméjét. Azt mondták, elmebeteg, közveszélyes bűnöző, ki akarták iktatni, már képtelenek voltak tudatlanságban tartani. Pedig mennyi éven át azt tették!
Újra dühöngeni kezd, mire Kanada lép be a szobába, a szemei vörösek, az arcán még most is ott remeg egy könnycsepp, szomorú mosollyal erőlteti le a torkán a már jól ismert tablettákat.
- A lelkedben sötétség honol, még nagyobb, mint az övékben – mondja, majd megöleli és otthagyja.
A fehér falak egyre inkább irritálják, amint vörösre festi vérrel, máris jobban tetszik neki. A sarokból előbújnak az árnyak, érte jöttek, tudja, de innen nincs hová menekülni. Elvettek tőle mindent, ami segíthetne, azt mondták, az ő érdekében, pedig nem is tudják, mekkorát tévednek. Kisgyerek módjára lekuporodik a szoba közepén, majd a kezébe temeti az arcát, remélve, hogy így békén hagyják.
Már csak a haját simogató kezet érzi, füstszerű volt-nincs érintés, talán nem is valódi, csak sötét remény, majd felnézve szembetalálja magát Oroszország mosolygó szemeivel. Az ő szenvedésén nevet, ez nem is vitás, Alfred nem is érti, a másik hogy képek már ennyi ideje tettetni, hogy semmit sem tud.
- Ugye kiviszel innen? – Ivan arcán kedves mosoly jelenik meg, mást talán megtévesztene, de őt már képtelen.
- Da. Kitartás. – Amerika reménykedve emelkedik fel, még az árnyak is eltűntek, visszavonultak a sarokba, hisz már nem tudnak vele mit tenni. El sem hiszi, hogy ilyen közel a kijutás, a szabadság főnixként szárnyalt ismét a lelkében, végigperzselve és felbuzogtatva a vérét.
Másnap reggel Kanada már csak az ajtó előtt heverő holttestet találta meg, körülötte a véres szemüvegcserepekkel.

4 megjegyzés:

  1. Jézusom, ez kétféleképpen értelmezhető, és nem is tudom melyik szörnyűbb, most vagy öngyilkos lett, vagy Ivan nyírta ki, és basszus, akárhogy szeretem, még ki is nézném belőle, és úristen, vááá... Asszem, ma se fogok sokat aludni o_O
    Amúgy örültem a ,,páros"nak, de azért ez most durván pofán vert. Az atmoszférateremtésedhez meg külön gratulálok, annyira átéreztem, és annyira láttam magam előtt...
    Remélem, erre nem vártál értelmes kommentet, mert nem is lehet, komolyan.. ahh, nagyon megrázott

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még én sem tudtam dönteni, melyikkel járt volna Alfred rosszabbul, mondjuk hajlok az első verzió felé. Ivant meg hiába szeretem szintén, lassan félni fogok, nem bukkan-e fel egyszer a sötétben. o.O
      A páros fel fog majd tűnni többször is, nagy kedvenceim, de náluk egyszerűen adja magát a negatív befejezés.
      Ez most eléggé szadistán fog hangzani, de ennek örülök. :P Nagyon szépen köszönöm! ^^ A komment meg szerintem maximálisan értelmes volt. :)

      Törlés
  2. Ide akartam már kommentet írni, de valahogy elmaradt. Szóval bömböl itt nekem a Bleeding Out, hiába lenne elég hozzáképzelnem, amúgy is tudom a szöveget, na mindegy, így azért hatásosabb. És...
    Dat Amerika ._. Jó, én is szoktam elképzelni, hogy néé, bekattan, de látszólag itt csak a környezete hitte ezt. (Kanada, ezért kapsz két pofont, hát mért nem véded meg a bátyádat?!) Na jó, mondjuk lehet, hogy mégis van benne valami, a viselkedése alapján, de eshetett simán csak pánikba, én is biztos azt tenném. És gondolatban egy másik megoldással tovább vittem a történetet, de inkább nem szaladok el semerre. És Oroszt meg még mindig nem szeretem, de itt aztán különösen - mert tuti, hogy Alfred nem lenne öngyilkos, ő túlságosan szeret élni ahhoz, egyszerűen nem illik a karakteréhez, sehogy. Szóval grr.
    Szóval a maga nemében megrázó és nyomot hagyó iromány, és gratulálok hozzá, én biztos nem tudnék ekkora terjedelemben ekkora pofont adni az olvasónak, úgyhogy tényleg minden elismerésem, és köszönöm, hogy olvashattam~

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyébként van ám harmadik lehetőség is, csak az szerintem eléggé el van rejtve ahhoz, hogy ne annyira tűnjön fel. Bevallom, nekem az a legszimpatikusabb, Amerika tényleg túlságosan szereti az életet ahhoz, hogy öngyilkos legyen, valószínűleg még akkor se tenné ezt, ha megőrülne. (Ne bántsd szegényt, csak könnyen befolyásolható, valszeg azt hiszi, hogy a legjobbat teszi a bátyjával.) Szerencsétlen orosz meg nem olyan rossz, mint amilyennek tűnik, csak... Hát, asszem nem jött össze a megvédése. XD
      Nagyon-nagyon köszönöm mind a dicséretet, mind azt, hogy írtál! ^^

      Törlés