2014. július 22., kedd

Blogszülinap, tervek, miegymás


Jah, ez még mindig nem a friss, rendhagyó módon egy rendszerüzenet-típusú bejegyzés következik, hisz mint a cím is mutatja, igen, egy évesek lettünk mindannyian! De hogy is van ez?

Pontosan egy hét múlva lesz egy éve, hogy 2013. 7. 29-én felkerült az első, bemutatkozásnak szánt bejegyzés az oldalra, és mint a kisgyerekeknél, a blognál is ez az egyik legfontosabb szülinap. (Legközelebb csak 18-nál áradozok majd ennyit, oké?)

Szóval nézzük, mi is történt a Canadian Flagsen egy év alatt.
  • Az év nagyrészt a Hetalia jegyében telt el, eddig 39 hosszabb-rövidebb bejegyzés került fel a fandomban.
  • Az összátlag se rossz, mindössze 62 bejegyzés került publikálásra, négy Welcome to Night Vale, három Harry Potter, kettő Hannibal, kettő dráma, kettő Avengers, egy saját, és egy Twilight (fujj) fandomban.
  • Megéltünk három, néha fertelmes designváltást is, valószínűleg a mostaninál sikerül majd hosszabb távon is kitartani. (A háttér örök és egy valódi túlélő.)
  • Drága Google barátunk első oldalon dob ki minket a Karácsonyi lidércnyomás yaoi kifejezésre, amire úgy érzem, igazán büszkék lehetünk. Ezenkívül szerinte tele vagyunk incest slash írásokkal, RusHun képekkel, fenn található Dán Holger története és a címünk bevésődés.blogspot.hu. No és semmiképp se feledkezzünk meg a "seth bevésődöt" című helyesírási csodáról sem. (Esküszöm, többet röhögök sírva a guglin, mint egy olasz focimeccsen.)
  • Ennek inkább a blog az elszenvedője volt, de részt vettem júliusban a Camp NaNoWriMón, és kemény egy hétig képes voltam tartani a tempót. Most már úgy vagyok vele, hogy csak kész leszek, mire betöltöm a harmincat.
  • Kilencen lettünk, ami egy igen-igen gyönyörű szám.
  • Két kicsit hosszabb írásba is belefogtam nagy naivan, kezdési sorrendben a Karácsonyi komédiába és a Toujours pourba. Mindkettő Hetalia, és még egyik sincs befejezve. Még. Azt hiszem, ez mindent elárul.
  • A legkedveltebb történet a statisztikák szerint magasan a Jószomszédi iszony lett, a másik két dobogós a Sámándob és a Kulisszák mögött. (Fogtam ám az adást, kicsivel kevesebb letargia, picit több boldogság. Öööhm, hát megpróbálom. Majd. Egyszer.) Ami külön öröm, hogy a You have a point there, azaz egy Avengers fic áll a negyedik helyen. Azért akinek van ereje válaszolni, kíváncsi lennék, melyik vagy milyen típusú történet tetszett neki jobban. `(°-°)´

Figyelem, aki szeretné elkerülni a rózsaszín vattacukros részt, az most ugorjon.
Igazából csak köszönetet szeretnék mondani, amiért velünk tartottatok, és remélem, még nem menekültetek el fejvesztve ettől a sok sületlenségtől. Még ha nem is mindig látszott, az elmúlt egy évem középpontjában a blog állt, ami először meglehetősen furcsa volt, de meglepően jó érzés. Többet írtam, mint eddig valaha, és nem mondom, hogy mindig valami húdejót (ó, dehogy, közel sem), de jó volt tudni, hogy ha beüt a nagy krach, elég csak leülnöm írni. (Valószínűleg így lehet, hogy biológiaversenyen én szép nyugodtan elővettem egy lapot, és nekikezdtem a Naptárnak, vagy hogy nyári suli előtt minden reggel a köztereken dekkoltam egy órát laptoppal a kezemben.)
Szóval igen, csak.. köszönöm. De tényleg. Nagyon.

És akkor térjünk vissza a valóságba, annak is jövő nevezetű szegletébe.
Mostanában minden blogon kissé kétségessé vált a Hetalia jövője, és ez a Canadian Flagsen sem volt másképp. Az utóbbi időben határozottan multifandom blog lettünk, amit legjobban ez az anime keserült meg, annyit azonban megígérhetek, hogy amíg van ötletem és ihletem hozzá (fun fact: ez még ki fog tartani egy jó darabig), addig ha nem is hetente, de fognak Hetalia fanfictionok érkezni. Ennél többet sajnos nem ígérhetek.

Ha már így ünneplés, meg minden, akkor viszont csináljuk rendesen. Egy hétig minden nap délután háromkor új bejegyzés kerül fel, minden nap más fandomban/témában, alant látható a beosztás is.
1. nap: Hetalia
2. nap: Avengers
3. nap: Welcome to Night Vale
4. nap: Hannibal fogalmam sincs, mivel Hannicica épp kárörvendőn röhög a gondolataim peremén
5. nap: mesedélután (nemnevet <.< )
6. nap: mindenki alszik egy jót, mert tudom, hogy eddigre már elegetek lesz
7. nap: regények
Nem mondtam, hogy nem fogok kicsit csalni, ugye? Na látjátok. És még eztán is fogok.

És végezetül, az elmaradhatatlan szülinapi dal egy kicsit más verzióban, mint megszokhattuk. (Bocs, de az eredetitől a falra mászok.)



És már csak annyi maradt, hogy nagyon jó szórakozást kívánjak mindenkinek, remélhetőleg holnap találkozunk.

4 megjegyzés:

  1. BOLDOG SZÜLINAPOT! "pezsgőt, bort, konfettit, tortát bont" Még vagy tízensokszor ennyit!
    Engem egyáltalán nem zavart, hogy ennyit beszélsz sőt! Kifejezetten jó, hogy ennyi mindent megosztottál velünk és érdekfeszítő volt olvasni, hogy mennyi minden csemegére számíthatunk a jövőben! Bevallom eleddig nem nagyon kommenteltem, lévén a Hetalia kívül esik a fandomköreimen, de vagyok, olvaslak és nagyon megkönnyebbültem, hogy még olvashatlak is. Fogalmam sincs föl vagyok-e iratkozva nálad, mint állandó olvasó, de ha nem akkor ezt a szörnyű mulasztást majd pótolom.
    Műfajilag mindenevő vagyok, de tényleg, nekem eladhatsz bármit a pátoszian érthetetlenül át a földbedöngölő angston át a megrikatóan könnyed fluffig mindent, vagyis bármit ami nem unalmas, szóval engem nem érdemes megkérdezni.
    Huh nagyon, nagyon, nagyon gratulálok s örvendezek vala neked meg a blognak is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezer köszönet. :3 Remélhetőleg tényleg meglesz még az a tízenpár, de szép is lenne. Annak, hogy nem zavart a szövegelésem, nagyon örülök, megnyugtató, hogy nem vágtok bele a tisztítótűzbe vagy valami hasonló.
      Ha már beismerések, én is nagyon ritkán írok kommentet, megvan az a rossz beidegződésem, hogy nem tartom a hozzászólást mindenek felett állónak, inkább hogy legyen, aki olvassa és valamilyen érzést (akár utálatot vagy bármi más negatívat) váltson ki belőle. Persze ez néha igen hasznos. :D (Igazából nem vagy feliratkozva, de nem is kötelező jellegű a dolog. :) )
      Azt hiszem, akkor te vagy minden írópalánta valóra vált álma, nem sok ilyen mindenevő olvasó akad. :D
      Jer, örvendezzünk együtt. * koccint* Köszönöm szépen, hogy írtál. :3

      Törlés
  2. Boldog szülinapot, virágszálam! Minden évben ünneplünk! :D Ugyebár hülye vagyok a Hetaliához és a WTNV-vel sem közvetlen még a viszonyom, lelkesen olvaslak és amióta Avengerst írsz a testvérem vagy♥ Vértestvérem, örökkön és utána is. A kilences a kedvenc számom, szerencsét hoz *-*
    Várom a sztorimaratont, falnivalónak hangzik és az is lesz. És mindig nagyon jót alkottál, és fogsz is alkotni ezt hidd el nekem és ne vétózd meg köszönöm.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nanáhogy minden évben ünneplés lesz, de előtte még koccintunk egyet ősszel is. ;) Hidd el, nem hagytál ki semmit, hogy nem olvastál még Hetalia ficet (a sorozattal viszont igen, szóval ha belegebedek is, egyszer leültetlek elé és a végére majdnem megtanulunk japánul).
      *kilences-pacsi* Össze nem merem számolni, ez a mondat hányszor hangzott már el szóról szóra az én számból is (szóval szállj ki a fejemből, mert nem tudom, máshogy hogy csináltad).
      Hogylehetszilyenaranyos, készülj fel lelkileg, hogy szeptember elsején odakommandózok majd hozzád ezért a sok kedvességért egy csontropogtató öleléssel. Addig is hálám üldözzön, amíg rád nem talál.
      Ezt a minőség-kérdést meg szerintem majd vegyük elő újra úgy szerda este. :P

      Törlés