2014. július 31., csütörtök

Hopsz, egy (sok) díj

Ezer és tízezer köszönet GwenPage-nek a díjért és a piszok jó kérdésekért, az erős idegzetűektől és kitartóbbaktól pedig majd én fogok érdeklődni.
kiegészítés1: Most már GyilkosKoalát is üldözi a hálám. *-*
kiegészítés2: És Emocsibét szintén. Elhalmoztok szeretettel, srácok.

11 dolog, mert kihagynom azért pofátlanság lenne:
1. Kezdem úgy érezni, hogy már nyitott könyv vagyok számotokra.
2. A szobám falát kb. két részre lehet osztani: poszterek dolgokról, amiről egyszer írni fogok és jegyzetek tantárgyakból, amikből a közeljövőben vizsgázni fogok. Egyelőre az utóbbiak állnak nyerésre.
3. A rend a halálom.
4. Meg ez a hülye meleg, 25 fok felett már ásom a síromat.
5. Gyűjtöm a zászlókat, de évek óta csak egy darabom van. A bögréket nem gyűjtöm, mégis van belőlük vagy ötven.
6. Mindig mindenkitől vagy bögrét, vagy könyvet kapok. (Nem is értem, vajon miért...)
7. Nemrég kaptam huszonhat Romana, Tiffany, Júlia és hasonló cukiságok kötetet. El sem hiszem, hogy van ember, aki ezeket könyvnek meri nevezni.
8. Nyáron rondább lett a kézírásom, mint azt valaha képzelni mertem.
9. Jó szokásom, hogy mindig mindenről vagy elfeledkezek, vagy elhagyom.
10. Jól állunk, srácok, már csak egy kell.
11. El sem hinnétek, mennyi idő kellett összeszenvedtem ezt a pár hülyeséget. (Tudom, hogy nem látszik.)

11 kérdés Gwentől:
1. Hogy nézne ki a személyes mennyországod?
A múltbeli és jövőbeli kedvenc könyveim, kifogyhatatlan mennyiségű tea, kakaó, almás pite, toll és papír, na meg a kedvenc szerzőim.
Három napig se bírnám, de elképzelésnek szép.
2. És a személyes poklod?
Nyan Cat, Bella Swan, a Queer as folk és a Coming out főszereplője és a tanári karom nagy része összeeresztve egy rózsaszín, csillámló és hipermodern diszkózenéket üvöltető szobába, minimum 40 fokban egy rózsaszín tütüs partira hivatalosan. És sehol egy darab papír vagy teleírható felület.
Az egyetlen kérdés már csak az marad, mikor és melyik kezemet vágom majd fel előbb. (Jahogyez kettő.)
3. Tervszerűen vagy inkább csapongva, hirtelen felmerülő ötleteket továbbvíve írsz?
Eltervezem, hogy na, most írok valami igazán mélyenszántót és értelmeset, aztán a) elhagyom a vázlatát és b) eszembe jut helyette egy bődületes hülyeség, amit muszáj rögtön megírnom.
4. Mi a vezérelved, amit soha, semmilyen körülmények között nem adnál fel? Vagy a szélsőséges körülmények mindig megtörik az akaraterőd?
*dúdol* Meeert minden ember szabadon lehet hülye...
Egyébként elég könnyen meggyőzhető vagyok a legtöbb kérdésben.
5. Ki az az író/művész, aki ha tanácsokat adna neked, egész biztosan hallgatnál rá? (Azaz ki az úgymond példaképed. Nem kell ma is élő embernek lennie.)
Nos, ha véletlenül Shakespeare, Kafka vagy Oscar Wilde szembejönne velem az utcán, és rám ordítana, hogy hé, idióta, a harmadik oldal kilencedik mondata úgy őrültség, ahogy van, és hallottál te már a karakterizálásról?, akkor rohannék, mint az őrült javítani. Más esetben úgy egy (hó)napig ízlelgetem a javaslatot, csak utána döntök.
6. Képes lennél arra, hogy egy teljes napig ne szólalj meg?
Szerintem már akaratlanul is sikerült, alapfokon csendes gyerek voltam/vagyok, csak néha rámjön a kilenc órás szófosás (és tényleg annyi, lemértem).
7. Van(nak) olyan ember(ek) az életedben, akiért bármit megtennél?
Biztosan kiderül, ha egyszer majd valami kompromittálót kérnek.
8. Szerinted hogy látnak téged azok, akik nem ismernek igazán?
Nos ez attól függ, épp van mellettem valaki vagy egyedül vagyok: utóbbi esetben elméletileg kedvesnek tűnök és udvariasnak, előbbiben pedig egy gyakorló pszichopatának.
9. Félsz az ismeretlentől?
Az ismeretlen a legnagyobb hajtóerőm. (Persze ha az az ismeretlen a szobám legsötétebb sarka, ahol mozogni látok valamit, akkor iszkiri van.)
10. Makacs vagy vagy megalkuvó, konfliktuskerülő?
Alapszinten én vagyok az ismeretségi köröm örök pacifistája, de ha ideges leszek, akkor borul a bili meg a fél bútorzat, mert makacs vagyok, mint nyolc generációra visszamenőleg mindenki a rokonságban.
11. Milyen típusú harcos lennél? Törtető, vagy kifinomult, gyors? Milyen fegyvereid lennének, hogy nézni ki a páncélod, ruhád?
Oly kifinomult lennék, mint egy tizenöt tonnás tengeralattjáró. Fegyver? Páncél? Ugyan, telibe minden ellenségnek nekifutásból egy konyhakéssel.

11 kérdés GyilkosKoalától:
1. Kapunk egy képet rólad?
Utoljára úgy egy napos koromban készült rólam jó kép
2. Kávé vagy tea?
A tea az örök szerelmem mindörökké és azon is túl.
3. Van olyan modell, akit imádsz, és ha igen, akkor ki?
Tényleg szívesen válaszolnék erre a kérdésre, ha ismernék akár csak egyet is. A modellvilággal nem vagyunk nagy haverok.
4. Mi volt az utolsó videó, amit megnéztél YouTube-on?
Körülbelül párhuzamosan indítottam el a SKAtc-tól a Szegedet és Szirmai Gergő egyik videóját.
5. Van kedvenc vloggered?
Meglepetés: Szirmai Gergő.
6. Melyik volt az a könyv, amit utoljára olvastál és hogy tetszett?
Ha a gerinc rendellenességeiről szóló orvosi könyvet nem nézem, akkor Ally Cartertől a Ha megtudnád, hogy szeretlek, meg kellene öljeleket. Eddig erősen a hááát és a zzzz kategória között mozog.
7. Kit cosplayeznél a legszívesebben?
Még sose gondoltam bele igazán, de valószínűleg Amerikát a Hetaliából.
8. Ha választanod kellene egy női színészt, hogy veled dolgozzon, kit választanál?
Jennifer Lawrence-el biztos jó szórakozás lenne együtt dolgozni, de van valami Tilda Swintonban, amiért inkább őt választanám. Valami zseniális az a nő.
9. ... és egy férfi színészt?
Ide nekem Chris Evansszel.
10. Csatolsz egy gifet?
Az örök hétfői napindítóm
11. Ha bármelyik híres történelmi alakkal találkozhatnál, kivel találkoznál és mit mondanál neki?
Kolombusztól biztos megkérdezném, mi vezérelte és milyen érzés volt megérkezni Amerikába.

11 kérdés Emocsibétől:
1. Előfordul-e veled, hogy a kedvenc szereplőid (sorra) halnak meg a filmekben/sorozatokban, amit nézel? Ha igen, hogy viseled? (Értsd; keresel új karaktert, néznivalót, stb.)
Bármilyen morbidan is hangzik, imádom, amikor sorra hullanak a szereplők, miközben kitépik a kicsi szívem és megtapossák egy negyvenhármas bakanccsal. Én már csak ilyen mazochista vagyok, és direkt azokat a sorozatokat és filmeket keresem, ahol mindenki szenved.

2. Ha ismered a Hetaliát, elégedett vagy Magyarországgal? Eléggé eltalálták szerinted az ország lényét? Ha nem ismered: Milyennek képzelnéd el Magyarországot ember alakban?
Abszolút beletrafáltak! Igaz, hogy az én fejemben már csak minden headcanonnal együtt létezik, ami ad hozzá még egy kis pluszt, de alapjáraton is sikerült valamit igazán elkapniuk.
Pár napja mondjuk még megjegyeztem volna, hogy aaa... yaoiéhsége azért kicsit túlzás, de tegnap egy olyan lánnyal vigyáztam együtt néhány gyerekre, akinek a tolltartóján nagy betűkkel ott díszelgett a yaoi felirat, szóval inkább befogom.

3. Miket szeretsz inkább olvasni: könnyfakasztó agnstot vagy mosolyt hozó fluffot?
Alapszinten eléggé agnstpárti vagyok (ez látszik is, azt hiszem), de néha igazán jólesik valami habkönnyű finomság.

4. Könnyeztél már meg fanfictiont? Ha igen, melyik fandomból, melyik párossal (esetleg kitől)?
Még csak kétszer sikerült, egy Harry Potter fanfictiont, ami Albus/Scorpius volt (de még harmadik olvasásra is), meg egy Thorkit GwenPage-től, de ezeket természetesen erősen tagadom.
Ezeken kívül azt hiszem, még történeten sem sírtam soha.

5. Ékszert kell választanod: fém, bőr vagy műanyag?
Hajaj, fa nem lehet? Vagy fonál? (Gondolom, nem.) A három közül mondjuk leginkább bőr.

6. Mit írsz a legkönnyebben: AU, korhű vagy crossover történeteket? [Ha nem írtál még, melyiket próbálnád meg először?]
Merem állítani, hogy a) teljesen AU-fan vagyok és b) a korhűség meg én évezredes viszályban állunk. A crossovert mondjuk szívesen kipróbálnám.

7. Egy-egy fandom kedvéért mennyi kutatómunkát végzel, hogy értsed/írj róla/ fantáziálj róla többet?
Siralmasan keveset, aztán amikor megvilágosodok, ott zokogok az alapjaiban hibás ficeim felett.
A nem fic történeteimhez bezzeg még azt is megvizsgálom, milyen színű a fű egy megnevezetlen utcában, ahol a főhős végigsétál.

8. Ha bejárhatnád a világot, merre indulnál el, mit néznél meg/látogatnál meg feltétlenül? Hová NEM mennél, akármi történjék is?
ˇMinden országot bejártam...ˇ Na jó, ez még viccnek is pocsék, de biztos megpróbálnék mindenhová eljutni és mindent megnézni, kivéve az esőerdőket fujjmelegaarghszúnyogok.

9. A világon hirtelen mindenki átváltozik az ellenkező nemű önmagává. Milyen érzés lenne, hogy viselnéd?
Az első nap biztos imádnám. Kipróbáljuk?

10. Az éjszaka közepén felébreszt valami zaj, a szobád ajtaja előtt motoz valami/valaki. Kit/mit szeretnél, hogy ott legyen, és kit/mit egyáltalán nem?
Szerintem a szökésben lévő csigám lenne az, miközben a szabadságot jelentő vécécsésze felé kúszna, hogy lehúzza magát a Mágiaügyi Minisztériumba.
De valószínűleg mindössze a szüleim, mert csak egy leheletvékony fal választ el a mosdótól.

11. Elhiszed, hogy végre elértük a 11. kérdést? Milyen kérdések voltak? A: hülye B: nem annyira
B, B, és mindörökké B.

És akkor 11 kérdés tőlem:
1. Ha választhatnál egy műalkotást, ami utána a szobádban állna és csak te láthatnád, melyik lenne az?
2. Három napig mindennemű következmény nélkül belebújhatnál bármilyen állat bőrébe. Elfogadnád a lehetőséget? És mit választanál?
3. Van álomhelyed az alkotásra? Ha igen, hol van vagy milyen?
4. Melyik az a zeneszám, ami legjobban jellemez?
5. Mi az az étel, amit legszívesebben ennél majd az utolsó estéden?
6. Örülnél, ha belekerülnél a legutóbb olvasott könyved főszereplőjének bőrébe?
7. Mi a legfurcsább név, amit valaha egy tárgyadnak/kisállatodnak adtál?
8. Van olyan könyv, amit legszívesebben rituálisan elégetnél egy jól megrakott máglyán?
9. Ha választanod kellene egy tárgyat a bal kezed egy méteres körzetéből, mivel szállnál szembe a démoni Mikulás és agyatlan zombirénszarvas-hadserege ellen?
10. A kedvenc íród/költőd kövekkel dobálja az ablakod, amíg véletlenül be nem töri. Mit teszel?
11. Hét tucat mutáns baromfi rád támad. Mi az első lépésed? Szerinted túlélnéd a merényletet?

Bevallom, most kimondottan lusta vagyok jelölgetni, szóval szeretet köre van és kíváncsi lennék mindenkire, aki még nem menekült el és lenne kedve válaszolni. `(*-*)´

2 megjegyzés:

  1. Ha baj, ha nem baj válaszolok.

    1. Ha választhatnál egy műalkotást, ami utána a szobádban állna és csak te láthatnád, melyik lenne az?
    Annyira nem vagyok otthon ezekben, de Van Gogh Napraforgóját el tudnám nézegetni.

    2) Három napig mindennemű következmény nélkül belebújhatnál bármilyen állat bőrébe. Elfogadnád a lehetőséget? És mit választanál?
    Hát, hogy a viharba ne fogadnám el! Kardszárnyú delfin lennék, megölnék egy cápát, úsznék a jeges vízű tengerekben és nagyon élvezném.

    3) Van álomhelyed az alkotásra? Ha igen, hol van vagy milyen?
    Egy kényelmes, öblös fotel, előtte egy kicsi, gurulós asztlka, amin elfér a laptopom, (de jó érzés leirni), a füzetem, teásbögrém, tollam és a fülhallgatóm. Mindez a sarokban áll, úgy, hogy pont rálássak az ablakon túli világra, ami természetesen csupa fa, növény, virág, felhő és kék ég, illetve mikor milyen.

    4) Melyik az a zeneszám, ami legjobban jellemez?
    Ossián- A tűz jegyében

    5) Mi az az étel, amit legszívesebben ennél majd az utolsó estéden?
    Valamilyen hal, krumpli és mártás.

    6) Örülnél, ha belekerülnél a legutóbb olvasott könyved főszereplőjének bőrébe?
    Mit is olvastam utoljára? Ja a pozitron-embert. Érdekes tapasztalat lenne az biztos.

    7) Mi a legfurcsább név, amit valaha egy tárgyadnak/kisállatodnak adtál?
    Nem szoktam neveket osztogatni, de egyszer elneveztem, a fémkardom Acélmadárnak.

    8) Van olyan könyv, amit legszívesebben rituálisan elégetnél egy jól megrakott máglyán?
    Az SZJG-t, a SZürke ötvenet és az összes pöttyös könyvet amit anyám el akar olvastatni velem.

    9) Ha választanod kellene egy tárgyat a bal kezed egy méteres körzetéből, mivel szállnál szembe a démoni Mikulás és agyatlan zombirénszarvas-hadserege ellen?
    A tollat választanám. Úgyis erősebb a kardnál, bár a kardnak jobban örülnék. (Amúgy percekig röhögtem ezen a kérdésen)

    10)A kedvenc íród/költőd kövekkel dobálja az ablakod, amíg véletlenül be nem töri. Mit teszel?
    Fogom a követ, belecsavarom papirba, leviszem tollal együtt, megkérem, hogy dedikálja, majd arra, hogy ugyan már fizesse ki a javítást.

    11) Hét tucat mutáns baromfi rád támad. Mi az első lépésed? Szerinted túlélnéd a merényletet?
    Rúgnám őket, míg mozognak! Simán túlélném!


    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát hogy lenne baj, kimondottan örültem. :D
      Megyünk együtt könyvet égetni? Ilyen sorrendben tökéletes lenne, hagy süljenek amíg van bennük gonoszság.
      Hidd el, egy nap az eszét vesztett Mikulás fog velünk végezni, nem a meteorok. (Ez most nem tudom, hogy jött, de szegény biztos nem bírja már sokáig ép ésszel a karácsonyi hajtást. XD )
      Köszönöm szépen, hogy írtál, imádtam a válaszaid. *-*

      Törlés